COVID-19 (Coronavirus)

Kiropraktorer er som autoriserede sundhedspersoner en del af det danske sundhedsvæsen. Klinikken vil derfor fortsat være åben, men tilser kun særligt akutte/kritiske tilfælde. Retningslinjerne lyder som følgende:

1. Behandlingskrævende tilstande hos børn og voksne som er nødvendig for i betydelig grad at styrke, opretholde eller forhindre forværring af en persons sundhed, funktionsniveau, livskvalitet eller arbejdsevne. Hos en kiropraktor kan det fx være akutte rygsmerter, nakkesmerter, bækkensmerte, utrøstelig gråd hos spædbørn mm.
  2. Igangværende behandlingsforløb hvor udsættelse vil medføre forværret behandlingsresultat herunder funktionsevnetab.

Er du i tvivl sidder vi klar ved telefonen til at hjælpe og vejlede dig.

Telefontid mandag til fredag kl.7.00-12.00.

Under ophold i klinikken beder vi dig spritte og vaske hænder hænderne, undgå at medbringe familie og lyt til personalets vejledning om placering i klinikken.

Har du symptomer som feber, hoste, ondt i halsen mm. eller har været ude at rejse i et risikoområde inden for 14 dage, beder vi dig om ikke at møde op i klinikken.

Pas godt på jer selv og hinanden

Kiropraktisk Klinik Ishøj